Home > Actie Kerstgroet > Het gaat goed, maar we zijn er nog lang niet…!
Oekraïne reis 2013

Stichting AK streeft ernaar in december 1800 voedselpakketten te financieren plus een hoeveelheid brandhout. Het benodigde bedrag is ca. 25.000 euro. Op dit moment hebben wij dit bedrag nog niet bij elkaar!
De ervaring heeft geleerd dat de donaties kunnen doorlopen t/m januari, terwijl begin december een besluit moet worden genomen over het aantal in Oekraïne te bestellen pakketten. Bovendien hebben we te maken met sterk stijgende dagprijzen en wisselkoersen, levertijden, etc. En… de pakketten moeten vóór de Kerst bezorgd worden.
Elk jaar is het weer spannend of we de gestelde doelen zullen halen. Dit jaar is het niet anders. Op het moment dat we dit schrijven gaat het de goede kant op, maar we zijn er nog lang niet. Als u van plan was te doneren, maar het nog niet hebt gedaan, zie dit stukje dan als een “wake up call”. Namens de armen in Oekraïne: hartelijk dank!