Home > Actie Kerstgroet > Actie Kerstgroet 2015 gestart
DSC03101

Op 3 oktober is de 23e Actie Kerstgroet van start gegaan met 2 kramen op de Furieade. Dankzij het fraaie weer werd de Furieade massaal bezocht, waarvan ook Stichting AK profiteerde. Vooral de kraam waar de lootjes voor de bekende AK-tombola werden verkocht trok veel belangstelling, maar ook de kraam met kamer- en tuinplanten mocht niet klagen. Circa 90 % van de planten veranderden van eigenaar.

Vanaf 23 oktober wordt er gedurende 5 weekenden gecollecteerd in supermarkten in Maassluis en Maasland (per weekend in 1 supermarkt). Zie agenda

Uit de opbrengst van alle activiteiten worden volle boodschappentassen gefinancierd voor de doelgroep van Stichting AK in Oekraïne die tegen de Kerst worden uitgereikt.

Tenslotte zijn er ook andere mogelijkheden om bij te dragen aan de Actie Kerstgroet. U of jij kunt één of meer boodschappentassen  sponsoren door een bedrag te doneren op de rekening van Stichting AK. Dit kan online via PayPal (druk op “doneer”) of via een gewone bankoverschrijving. Een boodschappentas kost slechts € 17,50. Zo bezorg je iemand ver weg, die in grote armoede leeft, met een simpele handeling een blije kerst!