Home > Agenda > Actie Kerstgroet 2016 op Furieade van start
01 oktober, 2016
DSC03069

Kerst lijkt op dit moment nog ver weg. Maar op 1 oktober alweer gaat de Actie Kerstgroet 2016 van start met 2 marktkramen op de Furieade, hèt Maassluise maritieme evenement rondom de haven en in het oude stadscentrum. Het is de eerste activiteit van de Actie Kerstgroet, waarvan de totale opbrengst bestemd is voor de financiering van voedselpakketten voor armen in de regio Beregovo in West-Oekraïne.

De vrijwilligers zijn herkenbaar aan hun donkerblauwe sweater met AK-logo. Zij verkopen lootjes voor de tombola, een altijd-prijs-loterij. Er zijn weer honderden leuke prijzen beschikbaar gesteld door particulieren en de Maassluise middenstand. Verder verkopen we kamer- en tuinplanten, paprika’s, huisgemaakte appelcompôte en nog veel meer, alles tegen aantrekkelijke prijsjes.

En natuurlijk kunt u er informatie krijgen over Stichting AK, de Actie Kerstgroet en onze andere projecten in Oekraïne.

U vindt onze kramen in de Ankerstraat op het Schanseiland.