Home > Markten > Deelname aan markten en braderieën
Brocantemarkt

Deze zomer staat Stichting AK met een kraam op een aantal markten en braderieën:

13 mei     Braderie Bleskensgraaf, Dorpsstraat, van 9 tot 16 uur

20 mei    Brocante en rommelmarkt te Mijnsheerenland, locatie: Recreatieoord Binnenmaas,   Vrouwehuisjesweg 1, van 9 tot 17 uur

17 juni     Karperhoeve Boerenmarkt te Maasland, Zuidbuurt 5, van 10 tot 17 uur, met brocante spullen, planten en paprika’s

24 juni    Boekenmarkt Maassluis, P.C. Hooftlaan, van 10 tot 16 uur

9 september       Kofferbakverkoop bij de Groote Kerk te Maassluis, van 10 tot 16 uur

16 september     Franse brocante markt op Recreatieoord Binnenmaas, Vrouwehuisjesweg 1 te Mijnsheerenland van 9 tot 17 uur.

30 september     Brocante markt te Vlaardingen, Fransenstraat, van 9 tot 16 uur

Breng óók eens een bezoekje aan onze kramen! Wij hebben heel veel leuke, mooie en interessante spullen en boeken, alles tegen redelijke prijzen.  Uiteraard is de opbrengst bestemd voor onze projecten in Oekraïne.